The Coalition acaba de lanzar su actualización más pesada hasta la fecha para Gears of War 4. En esta actualización, conocida como “Rise of the Horde”, añade un buen número de habilidades por cada clase, nuevos niveles de dificultad, dos nuevos mapas y permite el juego en Crossplay en competitivo entre Xbox One y Windows 10.
Además The Coalition ha anunciado un periodo de prueba gratuito que empezará el próximo 9 de Junio y terminará el próximo 15 de Junio. Este periodo de prueba gratuito de 10 horas, que incluirá los primeros actos de la campaña así como pleno acceso a las partidas multijugador.
Esta actualización también trae mejoras para los usuarios que utilizan soluciones Multi-GPU, elimina una hazaña en la Horda que permitió a los jugadores matar a los miembros de su propio equipo, actualiza todos los personajes de Zombie y ofrece varias correcciones y mejoras.
 

 
Gears of War 4 Rise of the Horde Release Notes:
 

  • Implemented Gnasher tuning changes tested in last month’s Test Week
  • Behind the scenes improvements to the Gnasher to further improve consistency
  • Updated all Zombie Characters to use standard character dialogue
  • Zombie Characters will now only say “Braaaaaains!” when landing a headshot
  • Fixed an issue that caused headshot character dialogue to fire more rarely than intended
  • Majorly reduced ‘killstreak’ dialogue. Increased frequency of original character dialogue for 3 and 4 kills in a row.
  • Resolved a rare issue where being removed from a Competitive Lobby for reasons outside player control could result in a matchmaking penalty
  • Removed an exploit in Horde that allowed players to kill friendly team members
  • Fixed issues with Security that could cause the lasers to be shown as permanently on
  • Spectator: Added team colors to X-Ray vision in Spectator Mode
  • Spectator: Reduced explosion screen-shake when spectating
  • Windows 10: Resolved a bug where – in rare instances – single-shot projectiles could misfire at high framerates
  • Windows 10: Further improvements to mGPU
  • Miscellaneous fixes and improvements