Bethesda acaba de lanzar una nueva actualización para la versión de PC de PREY. De acuerdo a la propia nota de prensa esta nueva actualización soluciona el problema de sincronización en algunos animaciones además de mostrarlas correctamente con los ajusted de FOV seleccionados. Aun así las mejoras en el FOV no sólo se quedarán ahí pues ahora la sensibilidad del ratón no se verá afectada por ajustes extremos de FOV.
Esta actualización 1.04 también solucionará el problema con las teclas WSAD para que ya no den problemas en los menús y en el uso del TranScribe si las hemos ajustado previamente a otras manualmente. También arreglará el problema del autoapuntado que no funcionaba correctamente si se usaba ratón y no gamepad como controlador.
Como ya sabéis esta nueva actualización 1.04 será descargada automáticamente por vuestro cliente de Steam. Os dejamos la release notes al completo:
 
Prey – Patch 1.04 Release Notes

  • Glooing Cook between objectives no longer breaks mission
  • ‘Nightmare is Hunting You’ no longer plays after completing ‘Copy Protection’ without Typhon Neuromods installed
  • Disgruntled Employee mission now properly completes if player finds Grant Lockwood prior to getting mission.
  • Sarah Elazar will now give the code for Cargo Bay B if player has hostility from Phantoms
  • Aaron Ingram will no longer flee and cower when released in Psychotronics
  • Player can no longer lock themselves in the security pharmaceuticals office in Trauma
  • Superfruit no longer appears shrunken and flat when fully grown.
  • Adjusted timing on several cutscenes.
  • Blank objective markers no longer persist above reticle
  • Using key actions while controller prompts are shown will no longer cause a freeze.
  • Tracking bracelets are now sent to Recycler with “Transfer all Junk”
  • Mouse sensitivity no longer affected by extreme FOV settings
  • Several cutscenes adjusted to play properly with modified FOV settings
  • WASD no longer incorrectly functions in menus and TranScribe if directional keys are rebound.
  • Aim Assist will now work as intended if controller is using mouse input instead of stick input.
  • Looting a new weapon without space for its ammo will no longer decrease the amount of ammo
  • Dropping all ammo from an equipped weapon no longer causes invalid ammo UI message
  • Consume Food hotkey now consumes food based on stack size, not inventory order.